hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > قم > قم|استخدام نیروی انسانی در مشاغل عملیاتی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم

قم|استخدام نیروی انسانی در مشاغل عملیاتی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم

مدیرکل سرمایه انسانی شهرداری قم از استخدام نیروی انسانی در مشاغل عملیاتی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی خبر داد.

به گزارش خبرنگار رویداد ایران از قم، سید علی بیگدلی با اعلام این خبر گفت:  شهرداری قم به حول و قوه الهی با توجه به نیازهای احصاء شده در خصوص تکمیل نیروی انسانی مورد نیاز سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم و با عنایت به انجام فرآیند های قانونی مرتبط در خصوص اخذ مجوز نهاد های ذی ربط از جمله وزارت کشور و سازمان امور اداری و استخدامی، در تیر ماه سال جاری و بر اساس برگزاری دو مرحله آزمون علمی و عملی، تعداد ۵۸ نفر نیروی مامور و راننده آتش نشان در مقاطع تحصیلی دیپلم و برخی رشته های تحصیلی کاردانی و کارشناسی را جذب می نماید.

مدیرکل سرمایه انسانی و عضو کمیته برگزاری آزمون آتش نشانی شهرداری قم افزود: آزمون مذکور در ۱۸ مرداد ماه سال جاری با نظارت و مدیریت سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور، استانداری قم و مشارکت شهرداری، توسط جهاد دانشگاهی به صورت متمرکز در چندین استان کشور از جمله استان قم برگزار می گردد.

بیگدلی افزود: داوطلبان عزیز جهت ثبت نام و کسب اطلاع کامل از شرایط شرکت، مواد آزمون، نحوه ثبت نام از تاریخ ۱۰/۴/۹۸ به آدرس اینترنتی hrtc.ir مراجعه نمایند.

وی خاطر نشان کرد : امیدواریم با جذب جوانان برگزیده در مشاغل مورد نیاز شاهد ارتقاء کیفی فعالیت های سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر قم در راستای خدمات رسانی به مجاورین و زائرین حرم کریمه اهل بیت ” علیه السلام ” باشیم.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد